Myönnetyt apurahat

Apurahansaajille on lähetetty postitse tai sähköpostitse myöntökirje. Vuoden 2018 myöntökirjeet postitettiin huhtikuun aikana. Kirjeessä on ohjeet apurahan vastaanottamisesta ja käyttöselvityksen antamisesta. Ohjeita löytyy myös vasemmalla olevista linkeistä.

Suomalainen Konkordia-liitto myönsi kevään 2018 haussa 141 apurahaa suomalaisten naisten opintojen ja tutkimuksen tueksi. Jakosumma oli yhteensä noin 262 000 euroa, josta noin 183 000 euroa myönnettiin väitöskirjaa valmisteleville naisille työskentely- ja matka-apurahoina.

Pääosin 8000 euron suuruisia työskentelyapurahoja myönnettiin 19 hakijalle. Lisäksi jaettiin yksi erityisapuraha 10 000 euroa. Liiton työskentelyapurahoilla tuettiin tänä vuonna hoito- ja kasvatustieteiden, oikeustieteen, psykologian, sosiaali-, talous- ja valtiotieteiden sekä esittävän taiteen alojen tutkimusta. Tieteellisiin kongresseihin osallistumista varten jaettiin 41 apurahaa, ja ammatillisissa oppilaitoksissa opiskeleville naisille myönnettiin 80 apurahaa.

Lista myönnetyistä apurahoista poistettiin 22.5.2018 EU:n tietosuoja-asetuksen perusteella. Apurahoista voi tiedustella osoiteesta sihteeri@konkordia-liitto.com