Apurahan käyttöehdot

Ammattiopiskelijoiden apurahat

Apurahansaajan tulee toimittaa Suomalaiselle Konkordia-liitolle selvitys apurahan käytöstä apurahan myöntövuoden loppuun mennessä.

Työskentelyapurahat väitöskirjantekijöille

Täysimääräisen eli 10 000 euron suuruisen apurahan myöntämisen ehtona on, että hakijalla on vähintään viiden kuukauden mittainen päätoimiseen väitöskirjatyöhön käytettävä kausi, jonka aikana hänellä ei ole työlle muuta rahoitusta. Apurahaa voi hakea myös lyhyemmäksi aikaa.

Ansiotyöstä maksettava palkka, toinen työskentelyapuraha ja työskentelyapurahaa vastaava aikuiskoulutustuki ovat esteitä Suomalaisen Konkordia-liiton myöntämän tiedeapurahan käytölle.

Suomalaisen Konkordia-liiton myöntämä apuraha on käytettävä hakemuksessa esitetyn suunnitelman mukaisesti ja sen kalenterivuoden aikana, jona se on myönnetty. Vain vakavien esteiden sattuessa (äitiysloma, sairastuminen) Suomalaisen Konkordia-liiton hallitus voi myöntää luvan apurahan käytön lykkäämiselle. Tiedustelut osoitteeseen sihteeri@konkordia-liitto.com

Matka-apurahat väitöskirjantekijöille

Apurahan käyttämisen ehtona on, että hakijalla on kongressissa esitelmä tai muu sovittu tehtävä. Apurahaa voi käyttää vain matka- ja majoituskuluihin, ei päivärahoihin tai osallistumismaksuihin.

Apurahan myöntämisen ehtona on, ettei samoihin kustannuksiin ole myönnetty apurahaa muualta.

Vain vakavien esteiden sattuessa (kongressin peruuntuminen, äitiysloma, sairastuminen) Suomalaisen Konkordia-liiton hallitus voi myöntää luvan matka-apurahan siirtämiselle toiseen kongressiin. Tiedustelut osoitteeseen sihteeri@konkordia-liitto.com